Intrebari Frecvente

Intrebari frecvente

Daca comanda a fost inregistrata  se mai pot modifica datele de facturare si livrare?

Datele de facturare si livrare se pot modifica in cazul incare ne contactati in termen de 1-2 ore de la efectuarea comenzii. In cazul in care comanda este deja finalizata si se afla in curs de livrare,  Sse poate efectua modificari doar asupra datelor de facturare. Modificarea facturii, respective a datelor de facturare presupune stornarea facturii emise initial si emiterea altei facturi cu noile date de facturare.

NOTA: Refacturarea poate fi efectuata doar in luna in care ati efectuat comanda. Pentru modificarea acestor date va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail specificand exact cerintele dumneavoastra.

Cum procedez daca doresc livrarea la alta adresa decat cea de domiciliu?

In cadrul procesului de cumparare//comanda, la introducerea datelor personale aveti posibilitatea de a selecta si o alta adresa distincta de cea personala, in vederea livrarii comenzilor.

Trebuie sa ma inregistrez pe site pentru efectuarea comenzilor?

Intregistrarea pe site-ul FDRR.eu nu este obligatorie deoarece aveti posibilitatea de a efectua comanda si fara inregistrare, insa statutul de membru  va poate oferi o multitudine de beneficii, cum ar fi: veti putea afla primii de reducerile si campaniile derulate pe site prin intermediul mesajelor comerciale transmise, veti putea beneficia de informari e-mail/SMS privind lichidarile de stoc, produse editie limitata, produse gratuite (cadou), transport gratuit, precum si de alte beneficii in functie de campaniile afarente.

Cum si cand se livreaza comanda mea?

In functie de produsele comandate termenul de livrare este specificat pentru fiecare produs in parte. Comanda ajunge la dumneavoastra imediat ce predam curierului comanda ta.  Termenul de livrare va fi specificat in e-mailul de confirmare a comenzii si se poate dimiminua sau prelungi in functie de conditiile meteorologice sau in functie de sarbatorile legale. Detalii despre aceste inconveniente vor fi comunicate in timp util.

Comanda se livreaza exclusiv prin curierat rapid, alte modalitati de transmitere a acesteia fiind neagreate de catre compania noastra.

Curierul agreat oficial de catre compania noastra SC FDRR HOTELS SRL, prin intermediul caruia se vor livra comenzile si accepta retururile este S.C. ECONT FOR YOU  S.R.L cu sediul in oras Giurgiu, judetul Giurgiu, str. Gloriei, nr. 3 (camera 1),parter, inregistrata la Registrul Comertului sub nr: J52/429/17.08.2010, Cod Unic de Inregistrare: RO27288194.

Care sunt modalitatile de plata agreate?

In prezent, compania noastra, respectiv site-ul www.FDRR.eu agreaza plata ramburs (Cash la livrare), in cazul in care se vor agrea si alte modalitati de plata acestea vor fi afisate pe pagina oficiala si la momentul finalizarii comenzi.

Pot returna produsul? Cum verific daca este eligibil?

Produsele cumparate de pe site-ul www.FDRR.eu se pot returna, conform legislatiei in vigoare reglementata prin OUG 34/2014, puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la cumpararea acestora.  In vederea satisfactiei dumneavoastra firma noastra accepta returul produselor  in termen de 30 zile calendaristice.  Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Puteti returna produsul respectand cerintele noastre, precum si luand la cunostinta daca produsul este eligibil pentru retur. Cheltuielile directe de returnare a produselor cad in sarcina dumneavoastra.

Eligibilitatea produselor o puteti verifica in cadrul categoriei RETUR si in cadrul Termeni si Conditii – Retur.

In cazul in care produsul este eligibil pentru retur in cat timp primesc banii inapoi?

Daca produsul returnat de dumneavoastra este eligibil (pe fiecare pagina de produs exista informatii privind posibilitatea de retur), nu prezinta urme de purtare, deteriorare, este returnat in ambalajul original, cu toate accesoriile incluse, etichete intacte, documente insotitoare, daca este cazul produsele primite cadou, banii se ramburseaza in termen de 14 zile de la primirea acestuia, intr-un cont indicat de dumneavoastra la completarea formularului de retur.

Se pot folosi banii din retur pentru achizitonarea unui alt produs?

Banii dumneavoastra, proveniti dintr-un retur se pot folosi pentru a comanda un alt produs, cu valoare egala sau mai mare (achitand diferenta prin ramburs), cu conditia ca efectuarea comenzii sa se efectueze telefonic sau prin e-mail. Pentru alte informatii va rugam sa ne contactati la numarul 0726788888 pentru efectuarea modificarilor aferente comenzii dumneavoastra.

Pot comanda si prin telefon?

Da, se pot efectua comenzi si prin telefon. Operatorii nostrii vor inregistra comanda si va vor trimite un e-mail de confirmare.  Ne puteti contacta de luni pana vineri intre orele 10:00 si 17:00.

Care este valoarea minima pentru a comanda?

Nu exista o valoare minima de comanda, ci pot fi impuse limitari in functie de produsele comandate (Ex. Dintr-o categorie de produse de pot comanda 2 bucati).

Cum aflu marimea corecta daca doresc sa imi command articole de imbracaminte?

Iti punem la dispozitie tabelul de marimi in cadrul categoriei FASHION, in cazul in care in urma consultarii acestui tabel aveti si alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail.

In cazul in care aveti si alte intrebari suplimentare sau doriti alte informatii care nu se regasesc in cadrul acestei rubrici, va rugam sa ne contactati prin e-mail, solicitand informatiile de care aveti nevoie.

MAGAZIN ONLINE MOBILA: MOBILIER BUCATARIE | MOBILIER LIVING | MOBILIER DORMITOR | MOBILIER HOL | MOBILIER BIROU